██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

شهری که 84درصد زنانش به شوهرنشان خیانت می‌کنند

 

تحقیق انجام شده از سوی سایت ویژه روابط، میل به خیانت در زنان در سنین بین سی تا سی و چهار سال به 38 درصد، بین زنان 39 سال به 59 درصد و بین زنان 40تا 44سال به 78 درصد می‌رسد.

در رتبه بندی شهرهای  كشور ایتالیا، رم در مركز نخست قرار دارد به طوری كه در رم 84 درصد از زنان به شوهرانشان خیانت می‌كنند، در شهر ناپولی 76درصد زنان و درشهر پالرمو 45 درصد زنان به شوهرانشان خیانت می‌كنند.

در این تحقیق آمده است كه این میزان از زنان در سن 40سال درمی‌یابند كه نیازمند امنیت هستند و زنان در این سن به اوج زیبایی و میل جنسی می‌رسند و بیشتر به خود توجه دارند، لذا آنها تنها به دنبال دوست نمی‌گردند بلكه به دنبال عاشقی هستند چراكه اكثرشان به اندازه كافی مورد توجه شریك زندگی‌شان نبوده‌اند.

منبع: برنا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM